فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن در تهران ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت از برترین برندها می باشد

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن در تهران ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت از برترین برندها می باشد

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن ارائه دهنده انواع برندهای کولر گازی و اسپلیت با نازلترین قیمت می باشد. همچنین در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن متخصص در ارائه خدمات پس از فروش مورد نیاز شما دوستان عزیز از جمله:
تعمیر کولر گازی
نصب کولر گازی و اسپلیت
شارژ کولر گازی
لوله کشی کولر گازی
و سایر خدمات مورد نیاز شما عزیزان می باشیم.
تنها یک تماس با ما در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن کافیست تا بتوانید بهترین سیستم تهویه را برای خانه خود داشته باشید.
https://badbezan.com
02177164925
02177164931
09124274886

  • ۰
  • ۰

یکی از وسایل مصرفی در هر خانه ای در فصل پاییز و زمستان وسیله ی گرمایشی است.افراد در این فصول به دنبال بهرین سیستم برای گرمایش خانه و محیط کار خود هستند.در گذشته سیستم گرمایشی که بیشترین استفاده را داشت بخاری ها بودند ولی امروزه این سیستم ها بسیار گسترده شده و تنها محدود به بخاری و شومینه های قدیمی نیستند.به همین دلیل بهتر است  قبل از رفتن به فروشگاه تا حدودی در مورد انواع این سیستم های گرمایشی آشنایی پیدا کنیم.

 

سیستم های گرمایشی برای زمستان

شومینه

شومینه ها جزو سیستم های گرمایشی محبوب در گدشته بودند که علت ان تنها گرمایش تولید شده نبود بلکه ساختار و طراحی خاص آن ها که باعث جلوه ی زییا در ساختمان ها میشد نیز باعث شده بود تا افراد رعبت زیادی برای تعبیه یک شومینه در محیط خانه خود داشته باشند.با این حال نوع ساختار خاص شومینه باعث خطراتی مانند گاز گرفتگی می شود و به دلیل نبود محفظه برای آن ها باعث کثیف شدن محیط نیز می شوند.

 

خرید کولر گازی توشیبا

سیستم گرمایشی بخاری

بحاری ها جزو سیستم هایی هستند که از گذشته تا امروز در بسیاری ازساختمان ها استفاده میشوند.در بخاری از انواع سوخت مانند برق،نفت و گاز استفاده شده است.با این حال بخاری های امروزی بیشتر گازی هستند که مزایای آن ها نصب آسان ، مقرون به صرفه بودن و گرمایش مناسب است.با این وجود نمی توان از خطرات آن ها مانند گاز گرفتگی و مشکلاتی مانند سیاه شدن دیوارها غافل شد.

پکیج

پکیج ها علاوه بر گرم کردن محیط برای گرم کردن آب هم استفاده می شوند.برای انجام وظایف خود نیاز به سیستم هایی مانند رادیاتور،شوفاژ،فن کویل و ... دارند.از مزایای این سیستم ایمن بودن آن ها،استقلال در تنظیم دمای هر واحد،سیاه نشدن دیوارها و ... اشاره کرد.معایب خاصی را نمی توان برای پکیج ها بیان کرد،تنها میزان مصرف انرژی و هزینه ی آن ها ممکن است بالا باشد که در برابر مزایایی همچون حذف مسیر لوله کشی و پمپ آب و موارد گفته شده قابل چشم پوشی است.

 

بهترین برند داکت اسپلیت

داکت اسپلیت و کولر گازی

داکت اسپلیت ها یکی از سیستم های گرمایشی بسیار محبوب هستند که استفاده از آن ها بسیار گسنرده شده است.این نوع دستگاه هم قابلیت گرمایش دارد و هم قابلیت سرمایش و می توان در تمام طول سال از آن ها بهره برد.داکت اسپلیت های دایکین یک نمونه از این سیستم ها هستند که در ایران و جهان از فروش خوبی برخوردار هستند.به دلیل نصب پنل داخلی ان ها در سقف کاذب فضای زیادی را نیز اشغال نمی کنند.

کولر گازی ها که با نام اسپلیت نیز شناخته شده اند جزو سیستم های سرمایشی و گرمایشی هستند.بعضی از تولید کنندگان کولر گازی این سیستم را به صورت دوکاره برای تامین گرما و سرما تولید کرده اند و می توان در تمام طول سال از آن ها بهره برد.کولر گازی های گری یک نمونه از سیستم های تهویه تولید شده در کمپانی چینی به همین نام هستند که در بازار ایران پرطرفدار می باشند.هم چنین کولر گازی و اسپلیت های دایکین که در سراسر جهان جزو سیستم های پرفروش محسوب می شوند جزو سیستم های تهویه هوشمند هستند.

 

فروشگاه بادبزن نمایندگی دایکین در ایارن

گرمایش مرکزی

این سیستم شبیه به سیستم گرمایش از کف است.آب گرم شده توسط پکیج یا موتورخانه درون رادیاتور و شوفاژ‌ها به گردش در می‌آید و باعث گرم شدن محیط می‌شود.می توان از انواع مختلف رادیاتور و شوفاژ برای این موضوع بهره برد.از مزایای این سیستم ایمن بودن،عدم اشغال فضای زیاد،گرمایش ایده آل و ... است.

گرمایش از کف

این سیستم جزو سیستم های جدید گرمایشی است.برای بهره بردن از این سیستم کف ساختمان را کنده و یا قبل از ساخت کف،به وسیله لوله‌های مناسب آن را لوله کشی می کنند.آب پس از گرم شدن به وسیله پکیج یا موتورخانه درون لوله‌ها هدایت شده و گرمای مناسبی را تامین می کند.

 

داکت اسپلیت گری با ظرفیت های متنوع

رادیاتور قرنیزی

این سیستم هم مشابه با گرمایش از کف عمل می کند با این تفاوت که لوله کشی در کف ساختمان نیست و در داخل قرنیزها قرار دارد.این سیستم کم حجم بوده و بی خطر است و می توان از آن به عنوان سیستم گرمایش در زمستان استفاده کرد.

 

منبع : https://sites.google.com/site/kollergazivasplit/sistemhaye-garmayeshi

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی