فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن در تهران ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت از برترین برندها می باشد

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن در تهران ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت از برترین برندها می باشد

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن ارائه دهنده انواع برندهای کولر گازی و اسپلیت با نازلترین قیمت می باشد. همچنین در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن متخصص در ارائه خدمات پس از فروش مورد نیاز شما دوستان عزیز از جمله:
تعمیر کولر گازی
نصب کولر گازی و اسپلیت
شارژ کولر گازی
لوله کشی کولر گازی
و سایر خدمات مورد نیاز شما عزیزان می باشیم.
تنها یک تماس با ما در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن کافیست تا بتوانید بهترین سیستم تهویه را برای خانه خود داشته باشید.
https://badbezan.com
02177164925
02177164931
09124274886

  • ۰
  • ۰

شارژ کولر گازی یکی از خدمات پس از فروش در فروشگاه بادبزن می باشد.

شارژ کولر گازی با بهترین قیمت

شارژ کردن به علت سر و کار داشتن با گاز بسیار حساس و خطرناک بوده و برای انجام آن نیاز به به کار گیری کارشناس متخصص در این زمینه می باشد.

شارژ کولر گازی در تهران

مجموعه کولر گازی و اسپلیت بادبزن با داشتن نیروهای مجرب و ماهر در زمینه خدمات پس از فروش به یاری شما می شتابد و شارژ کولر گازی را به صورت تخصصی انجام می دهد.

شارژ کولر گازی و اسپلیت

شارژ کولر گازی و زمان نیاز به آن

به طور کلی در 3 حالت باید اقدام به شارژ کولر گازی کرد که در ادامه به طور مفصل با آن و روش شارژ کردن آن آشنا می شویم.

شارژ کولر گازی تازه نصب شده

شارژ کولر گازی جدید تازه نصب شده

در پکیج کولر گازی نو اصولا لوله گاز به اندازه 5 متر وجود دارد. بعد از نصب کولر گازی ، اقدام به شارژ آن می کنیم. در قدم اول باید کولر گازی را وکیوم کرده به طوری که از وجود هوا و رطوبت خالی شود.

نصب کولر گازی در تهران با بهترین قیمت

در مرحله بعدی برای اینکه گاز وارد سیستم شود، شیر سرویس را باز می کنیم. گازی که در نظر گرفته شده برای لوله ی 5 متر مناسب است و به ازای افزایش یا کاهش طول لوله، 20 گرم از گاز زیاد یا کم می شود.برای اطمینان بیشتر در هنگام شارژ کولر گازی بهتر است قبل از عملیات، روی یک ترازو وزن گاز را اندازه گیری کنید.

شارژ کولر گازی فاقد گاز

شارژ کولر گازی فاقد گاز

برای اینکه بفهمیم کولر گازی فاقد گاز می باشد باید والف شیر کولر گازی را فشار داد و اگر گازی بیرون نزند یعنی کولر و اسپلیت فاقد گاز است. مانند حالت قبل باز نیاز به وکیوم کردن اسپلیت دارید که برای وکیوم کردن به یک گیج و پمپ تخلیه نیاز است.

شارژ کولر گازی

در مرحله بعدی شلنگ زرد گیج بین شلنگ پر فشار(قرمز) و شلنگ کم فشار (آبی) قرار گرفته و دریچه ورودی مبرد را در کولر گازی باز کرده و مطمئن شوید مسدود نباشد. سپس شلنگ آبی را به آن وصل می کنیم.

شارژ کولر گازی تخصصی

همچنین سر شلنگ زرد را به مکش پمپ تخلیه وصل کرده و شیر قرمز را بسته و شیر آبی را باز می کنیم.سپس پمپ تخلیه را روشن کرده و هروقت عقربه آن به عدد 30 رسید به این معنی می باشد که هوای سیستم به طور کامل خارج شده و می توان شیر آبی را بسته و شلنگ زرد را جدا کرده و پمپ تخلیه را نیز خاموش کنید.

کولر گازی و شارژ کولر گازی در تهران

لازم به ذکر است که در صورت نشتی کولر گازی ، شارژ کولر گازی به درستی انجام نشده و ابتدا باید اقدام به رفع نشتی کنید. بعد از وکیوم شدن، سلنگ زردی که به گیج وصل می باشد را نیمه باز کنید.

در مرحله بعدی باید شلنگ زرد را به کپسول گاز مبرد مورد نظر وصل کرده و شیر کپسول را باز کرده تا در شلنگ زرد هوایی نباشد و کامل از گاز مبرد پر شود و سر دیگر شلنگ را به گیج متصل کنید. شیر کپسول را باز کرده و کولر را روشن کرده و شیر آب را کمی باز کرده و ببندید.

شارژ کولر گازی با کیفیت بالا

این کار را آنقدر ادامه داده تا گاز کولر آرام آرام پر شده و فشاری به کمپرسور وارد نشود. زمانی که عقربه روی عدد 60 ثابت بماند به این معنی است که شارژ کولر گازی به اندازه کافی انجام شده است.

شارژ کولر گازی با مقدار گاز کم

شارژ کولر گازی با مقدار گاز کم

در این حالت ابتدا از تمیز بودن فیلترها و چک کردن لوله ها مطمئن شوید تا به این نتیجه برسید که عملکرد کولر گازی به علت کمبود گاز می باشد. سپس فشار گاز را با گیج چک کرده و اگر از 60 کمتر باشد نیاز به شارژ کولر گازی می باشد.همچنین یکی از نشانه های کمبود گاز یخ زدن لوله رفت کندانسور می باشد.

شارژ کولر گازی و خدمات نصب کولر گازی

محصولات فروشگاه بادبزن

در این مجموعه علاوه بر خدمات پس از فروش خدمات دیگری نظیر عرضه سیستم های تهویه مطبوع نظیر کولر گازی و اسپلیت انجام می شود که شامل برندهای مختلفی می باشد که در ادامه به دو مورد آن اشاره می کنیم.

کولر گازی میتسوبیشی و اسپلیت میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی از سیستم های تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمان است که برای سیستم های سرمایش و گرمایش استفاده می شود و رده مصرف انرژی کولرهای گازی میتسوبیشی A و B به دو حالت اینورتر و معمولی می باشد.

کولر گازی مک کوی و اسپلیت مک کوی

کولر گازی مک کوی

کولر گازی مک کوی تولید شرکت مک کوی است که با محصول های با کیفیت خود می تواند مشتری را راضی کند که بدون هیچ مشکلی در آرامش کامل برای انتخاب محصول خود اقدام نماید.مک کوی همچنین از تنوع محصولات و طراحی خوب نیز برخوردار می باشد.

اسپلیت مک کوی و کولر گازی مک کوی

شما عزیزان جهت خدمات پس از فروش این فروشگاه نظیر شارژ کولر گازی و عرضه محصولات تهویه مطبوع با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

https://badbezan.com

02177164925

09124274886

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی