فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن در تهران ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت از برترین برندها می باشد

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن در تهران ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت از برترین برندها می باشد

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن ارائه دهنده انواع برندهای کولر گازی و اسپلیت با نازلترین قیمت می باشد. همچنین در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن متخصص در ارائه خدمات پس از فروش مورد نیاز شما دوستان عزیز از جمله:
تعمیر کولر گازی
نصب کولر گازی و اسپلیت
شارژ کولر گازی
لوله کشی کولر گازی
و سایر خدمات مورد نیاز شما عزیزان می باشیم.
تنها یک تماس با ما در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن کافیست تا بتوانید بهترین سیستم تهویه را برای خانه خود داشته باشید.
https://badbezan.com
02177164925
02177164931
09124274886

  • ۰
  • ۰

لوله کشی کولر گازی نکات و ریزه کاری های زیادی دارد.به همین دلیل این کار نیازمند نیروی ماهر و کارآمد می باشد، در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن این نیروهای مجرب بهترین خدمات را در این راستا ارائه می کنند.

لوله کشی کولر گازی در فروشگاه بادبزن

این مجموعه علاوه بر لوله کشی کولر گازی دارای خدمات پس از فروش دیگری نظیر

نصب کولر گازی

لوله کشی کولر گازی در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

می باشد که به صورت کاملا رایگان در محل توسط نصاب مجرب و ماهر انجام می شود.

 لوله کشی کولر گازی و نکته های آن

لوله کشی کولر گازی فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

به طور کلی برای برقراری ارتباط بین واحد داخلی کولر گازی (پنل) و واحد بیرونی کولر گازی (کندانسور) باید لوله کشی مسی انجام دهیم.

لوله کشی کولر گازی با کیفیت بالا

مسیر لوله های مسی در لوله کشی کولر گازی بسیار حائز اهمیت است.سعی کنید کوتاه ترین مسافت بین یونیت داخل و بیرون را انتخاب کنید. در ادامه به نکته هایی که برای لوله کشی لازم است بدانید اشاره می کنیم.

لوله کشی کولر گازی با بهترین تخصص

 لوله خروجی آب

 هنگام نصب لوله ها یک لوله پلاستیکی برای تخلیه آب کولر گازی به بیرون در نظر بگیرید و سعی کنید که طول این مسیر تا خروجی حدالمقدور کمترین مسافت باشد.

لوله کشی کولر گازی در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن (3)

این قسمت نصب لوله تخلیه بسیار مهم است. توجه داشته باشید که کولر گازی در هنگام کار رطوبت محیط داخلی را جذب میکند.یک مسیر تخلیه رطوبت در پنل داخلی طراحی شده است .حالا شما باید این لوله خروجی را دقیق با یک شیب ملایم از پنل داخلی به بیرون هدایت کنید.

لوله کشی کولر گازی با بهترین خدمات در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

عایق بندی

تمامی سطح لوله ها را باید با عایق پوشاند چون لوله ها رطوبت محیط را جذب می کنند.پس در زیر کار، داخل دیوار و یا جاهایی که از روی کار رد می شوند، عایق کاری کنید و هر 50 سانتی متر عایق را با لوله محکم کنید تا مشکلی در لوله کشی کولر گازی ایجاد نشود.

لوله کشی کولر گازی در فروشگاه بادبزن

 سایز صحیح لوله ها

قبل از هرکاری باید کارشناس مجرب را برای بازدید محل آورده تا قدرت کولر گازی را مشخص کند. همچنین مشخصات مناسب برای فضا مشخص شده تا لوله های مسی مناسب لوله کشی کولر گازی خریداری و نصب شود.

لوله کشی کولر گازی در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن (5)

 تمیزی کار

 ابتدا و انتهای لوله ها را با بست و عایق مسدود کرد تا در مراحل نصب لوله ها و مرحله نصب کولر گازی و پایان کار ساختمانی گرد و خاک و رطوبت وارد آن نشود. تمیزی لوله ها یکی از مهم ترین نکات در لوله کشی کولر گازی می باشد.کثیفی, گرد و غبار و یا رطوبت باعث نابودی سریع سیستم می شود.

لوله کشی کولر گازی با نیروی ماهر

به طور کلی اصول نصب آن به این صورت است که ( کندانسور ) پایین تر از پنل داخلی نصب می شود،تاروغن کمپرسور به داخل پنل داخلی انتقال پیدا نکند.

لوله کشی کولر گازی

محصولات متنوع کولر گازی در بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن دارای سیستم های تهویه مطبوع نظیر کولر گازی و اسپلیت با شکل و کاربردهای متفاوتی می باشد. دو مورد از محبوب ترین آنها عبارت است از:

اسپلیت و کولر گازی ال جی با قیمت عالی

کولر گازی ال جی

هم اکنون بعد از سال ها همچنان کولر گازی واسپلیت ال جی از تنوع و کیفیت بسیار بالایی در بین رقیبان خود برخوردار می باشد.از مدل های شناخته شده اسپلیت LG می توان به مدل های تایتان، نیو تایتان ، تایتان بیگ ، نکست پلاس ، نکست وان، تایتان آرت کول،نکست فایتینگ و مدل ایستاده اشاره کرد.

کولر گازی دایکین در فروشگاه بادبزن

کولر گازی دایکین

این فروشگاه به عنوان نماینده رسمی و معتبر محصولات دایکین در تهران شناخته می شود. کولر گازی دایکین محصول شرکت دایکین در سال 1924 در ژاپن تاسیس شد و با تولید سیستم های تهویه مطبوع  به عنوان پرفروش ترین برند تهویه مطبوع جهان در رتبه اول قرار گرفت.

لوله کشی در فروشگاه بادبزن

همچنین این فروشگاه پاسخگوی سوالات شما در زمینه خدمات پس از فروش نظیر لوله کشی کولر گازی و اطلاع از قیمت محصولات متنوع می باشد.

 

https://badbezan.com

09305151550
02177164925
02177164931

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی